Löydä Kätyrit-Motiivit - Tutustu tähän

FAQ

Onko sinulla kysymyksiä? Voit löytää vastauksen useimmin kysyttyihin kysymyksiin FAQ - osiosta. Jos et löydä vastausta kysymykseesi, ole yhteydessä asiakaspalveluumme!

    • Where can I check the state of my order?
    • Voit tarkistaa tilauksesi tilan kirjautumalla asiakastilillesi. Jos et halua kirjautua, voit tarkastaa sen . Kirjoita vain tilausnumerosi (PX-alkuinen...) hakukenttään. Tulet saamaan myös sähköpostia tilauksesi etenemisestä.

    • Miten voin perua tai muuttaa tilaustani?
    • Jos haluat perua tilauksesi, ole yhteydessä asiakaspalveluumme. Pidä huoli, että tilausnumerosi on tiedossasi ennen yhteydenottoa. Tilauksia ei valitettavasti voi muuttaa jälkikäteen. Mikäli haluat muuttaa tilaustasi, voimme perua vanhan tilauksesi uuden oikean tilauksen tieltä.

    • Voinko käyttää aiemmin käyttämääni omaa designia uudelleen vai pitääkö uusi tuote suunnitella alusta?
    • Kerran tilattua omaa designia ei voi valitetettavasti käyttää uudelleen, sillä kuvat eivät tallennu järjestelmäämme. Mikäli haluat tilata saman näköisen tuotteen uudelleen, tulee sinun suunnitella tuote uudelleen.

    • Kuinka paljon tuotteiden toimitus maksaa?
    • Voit löytää yleisimmät toimituskulut täältä

    • Milloin tuotteeni toimitetaan?
    • Jokainen tuote valmistetaan erikseen asiakkaamme tilauksesta. Lähetämme ilmoituksen sähköpostitse välittömästi kun tuote on edennyt toimitukseen.

    • Kuinka kauan toimitus kestää?
    • Tuotteiden toimituksesta vastaa Deutsche Post. Saksan sisällä toimitus kestää useimmiten 4-6 päivää. Muualle eurooppaan toimitus kestää yleensä 5-7 arkipäivää. Mikäli et ole vastaanottanut tuotettasi 10 arkipäivään, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme. Tarkistamme tilauksesi tilan ja varmistamme että tuote saapuu sinulle.

    • Hyväksytyt maksutavat
    • Tarjoamme useita eri tapoja tilauksen maksamiseen. Yksityiskohdat löydät täältä.

    • Milloin PayPalin kautta maksettu maksu rekisteröityy?
    • Tällä hetkellä PayPalin kautta maksetut maksut rekisteröidään manuaalisesti, joten maksujen rekisteröinnissä saattaa olla pieniä viiveitä. Syytä huoleen ei kuitenkaan ole; maksusi rekisteröidään varmasti mikäli kaikki syöttämäsi tiedot ovat oikein. (Voit tarkistaa tietosi tilausvahvistuksestasi.

    • Korvataanko rikkinäisenä vastaanotettu tuote?
    • Kyllä. Jos sinulle lähettämäsi tuote on vahingoittunut toimituksessa, saat tilalle uuden ehjän tuotteen. Mikäli vastaanotat rikkinäisen tuotteen, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

    • Voinko palauttaa tuotteeni jos en pidä siitä?
    • Kyllä. Voit palauttaa käyttämättömän tuotteen 14 vuorokauden sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Tuote pitää palauttaa alkuperäisessä pakkauksessaan. Liitä palautukseen mukaan ainakin tilausnumerosi ja nimesi.

    • Mitä ovat DesignSkins® - suojat?
    • Designskins® - suojat ovat ohuen ohuita kalvomaisia suojia, joita on saatavilla lähes mille tahansa laitteelle puhelimista läppäreihin ja tableteista kahvinkeittimiin! Ne eivät ainoastaan tee laitteesta upean näköistä vaan myös suojaavat sitä muun muassa naarmuilta ja kulumiselta. Designskins® - suojat valmistetaan laadukkaimista materiaaleista, jonka vuoksi ne on helppo asentaa ilman ilmakuplia, eivätkä nee jätä laitteesi pintaan jälkiä pois irroittaessakaan.

    • Mistä materiaalista DesignBag on valmistettu?
    • Suojan ulkopuoli on laadukasta tekonahkaa. Sisältä se on veluuria. Laitetta pitää kiinni kova kehikko, joka on liimattu kiinni suojan sisälle.

    • Minkä värinen Designskins® - suoja on ilman designia tai kuvaa?
    • Designskins® - suojat ovat yksilöllisiä suojia, jonka ulkonäöstä vastaat itse. Upean ulkonäön lisäksi ohut suoja suojaa laitettasi kulumiselta ja naarmuilta. Yksilöllisyydestä puheenollen: Valitse kuvasi ja ryhdy luomaan omaa suojaasi vaikka heti!

    • En löydä laitettani valikoimasta. Onko tähän olemassa ratkaisua?
    • Jos laitettasi ei löydy valikoimistamme, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

    • Designskins® - suojani ei peitä koko laitteen pintaa
    • Teknisistä syistä joidenkin laitteiden pintaa ei voida kokonaan peittää. Tämä johtuu useimmiten laitteen muodosta. Valikoimiemme laitteden osalta suojan istuvuus on optimoitu äärimmilleen, jotta suoja näyttäisi laitteessa mahdollisimman hyvältä. Oikein asennettuna suoja pysyy laitteessa niin kuin pitääkin. Jokainen laite on mitattu tarkalleen, jotta suoja peittäisi siitä mahdollisimman suuren osan.

    • Onko valmiit designit saatavilla toisissa väreissä?
    • Valitettavasti valmiita designeja ei ole saatavilla toisen värisinä.

    • Haluaisin tietyn kuvan suojaani enkä löydä sitä valikoimista (esim. lempielokuvani tai -joukkueeni). Voitteko auttaa?
    • Voit aina olla yhteydessä asiakaspalveluumme. Voitte myös kysyä suoraan kuvan omistajalta mikäli saatte käyttää kuvaa suojassasi. Omia kuviasi saat käyttää suojan tekoon milloin vain! :)

    • En saanut tilausvahvistusta sähköpostiini.
    • Jos et saanut tilausvahvistusta sähköpostiisi, syynä voi olla:
      Väärin kirjoitettu sähköpostiosoite
      Tilausvahvistus meni automaattisesti roskapostikansioon
      Tilausta ei viimeistelty normaalisti
      Tilauksesi oli vastaanotettu, mutta järjestelmän virheen vuoksi tilausvahvistusta ei lähetetty
      Jos syynä ei ollut mikään näistä, ole yhteydessä asiakaspalveluumme. Tarkistamme tilauksesi tilan välittömästi. Tarkistusta varten tarvitsemme sähköpostiosoitteesi ja nimen, jolla tilaus on tehty.

    • Näyttääkö tuotteen värit samalta kuin esikatselussa?
    • Esikatselun osalta tulee huomioida näytön kirkkaus ja kontrasti. Jokainen näyttö näyttää värit hieman eri tavoin. Mahdollisimman neutraaleilla näytön asetuksilla lopputuotteen ulkonäkö on lähimpänä esikatselua.